Cum sa-ti faci singur potpourri

Dupa ce am terminat de amenajat casa primul gand care mi-a venit in minte a fost bineinteles: ce decoratiuni sa aleg. Pentru ca imi doream ceva care sa se potriveasca in primul rand cu stilul fiecarei camere, dar totodata sa aduca o nota personala, popourrile mi s-au parut o varianta foarte inspirata. potpourri

Cele mai cunoscute potpouri sunt cele confectionate din boluri de sticla sau saculeti din material textil in care s-au introdus plante uscate parfumate cu ulei esential volatil.

Aceste decoratiuni de casa, placut parfumate, se pot plasa atat in living si dormitor, cat si in baie sau bucatarie. Eu vi le recomand cu toata caldura, deoarece arata foarte bine si raspandesc o aroma placuta in camera. Va sfatuiesc sa le personalizati dupa bunul plac, asa cum am facut si eu.

Exista multe moduri de a crea potpourri. In principiu aveti nevoie de vase (boluri, sticle, borcane, farfurii), de flori, fructe uscate, seminte si bucati mici de lemn, de o substanta fixatoare, de un colorant (in cazul in care va doriti o culoare anume)si de ulei esential.

Acestea sunt produsele pe care eu le-am folosit: vase (achizitionate de la magazinul Ikea), flori uscate (trandafiri pe care i-am primit si i-am pastrat pana s-au uscat / plante uscate – magazinul Bamboo), nisip colorat (magazin Bonsai), ulei esential de levantica (plafar) si fixativ (am folosit fixativ de par).

potpourri flori

potpourri floridecoratiuni casapotpourri

Categorii: Do It Yourself | Etichete: , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

