Am impodobit bradul de Craciun

Aseara, am hotarat ca a venit momentul sa impodobesc bradul. Si am facut-o… Pentru ca in anii trecuti m-am luptat cu miile de ace, care s-au raspandit in toata casa, de aceasta data am ales un brad artificial. In timp ce desfaceam bradul si selectam globuletele, o intrebare mi-a venit in minte: de ce impodobim bradul? de unde provine aceasta traditie?

Am aflat ca, bradul ar fi considerat pomul sfant din Rai. Se pare ca impodobirea bradului de Craciun este un obicei foarte vechi, aparut prima data in provincii precum Alsacia si Lorena. Mai apoi, acest obicei a fost preluat de spanioli, italieni, francezi si elvetieni. Altii sunt de parere ca traditia decorarii bradului provine de la egipteni, care isi decorau casele cu frunze de palmier in ziua solstitiului de iarna. Totusi, cred ca nu conteaza regiunea de unde provine, important este ca acest obicei ne aduce spiritul sarbatorii in casele noastre. Din momentul in care impodobesti bradul, simti cu adevarat ca vineee Craciunul…

De-a lungul anilor, am strans multe decoratiuni (forme si culori diferite). De data aceasta am ales ca nuante rosul si argintiul. Stiu ca trendul 2011 este violet, insa am considerat ca rosul este alegerea potrivita pentru locuinta mea tinand cont ca restul obiectelor de decor au aceeasi culoare.

Funda de organza a fost singurul ornament pe care l-am achizitionat anul acesta. L-am cumparat de la Bamboo si a costat 6,9 lei.

Steluta aurie are o importanta mare pentru mine, deoarece am primit-o de la o persoana draga, insa in acest an am renuntat la ornamentele aurii.

Acesta este bradul meu, achizitionat de la Mr. Bricolaje. Sunt incantata deoarece are ramurelele dese. (Am vazut in supermarketuri anul acesta brazi artificiali, la preturi enorme care aveau un aspect…….).

Pasul 1.

Pasul 2.

Pasul 3.

Iata rezultatul final:

Pentru ca, initial, nu stiam cum sa decorez bradul anul acesta, am dat o cautare pe internet. S-au dus vremurile in care agatam in brad bomboane de pom si dulciuri sau traditionalele globulete si beteala stralucitoare. Iata care sunt, mai nou, decoratiunile pomului de Craciun.  Cine stie, poate anul viitor incercati una dintre variante!

Brad decorat cu tacamuri de argint

Brad decorat cu bijuterii

Brad decorat cu casute

Brad decorat cu fotografii inramate

Brad decorat cu fructe

Brad decorat  cu evantaie

Brad decorat cu ornamente de lemn

Brad decorat cu…pasari

Brad decorat cu fotografii

Categorii: Casa de Craciun | Etichete: , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

