Decoratiuni pentru casa

Do it yourself este rubrica in care veti gasi cele mai utile sfaturi si demonstratii despre cum putem singuri sa construim, sa reparam si sa confectionam obiecte deosebite de mobilier si decor. Incep prin a va povesti cum am confectionat o parte din decoratiuni. Cum v-am spus in articolul „Dormitor, living, birou –trei intr-una” am ales mobila, culoarea peretilor dupa biroul alb-negru si am considerat ca rosu este culoarea care va da viata caminului meu. Pentru ca biblioteca are multe usi din sticla securizata am considerat ca vazele de sticla sunt cele mai potrivite. Obiectele de decor nu le-am cumparat pe toate in aceeasi zi. Le-am achizitionat treptat, de fiecare data cand intram intr-un magazin -de multe ori sa caut altceva-, daca eram multumita de pret, design si daca se potrivea stilului locuintei mele. Pentru majoritatea dintre noi, nu este usor sa faci o renovare completa intr-un timp foarte scurt, sa ai un buget nelimitat din care sa poti cumpara toate obiectele odata. Cei mai multi isi cumpara azi mobila, luna viitoare covoarele, apoi perdele, etc. Mai ales daca locuiesti intr-un apartament cu mai mult de trei camere sau o casa spatioasa.

Daca nu aveti toata suma de la inceput si daca va e greu sa asteptati mai mult timp pana strangeti toti banii, este bine sa va stabiliti o tema si sa nu va abateti de la ea. Una dintre prietenele mele si-a cumparat in noul ei apartament mobila si obiectele de decor treptat, iar acum ceva timp imi spunea ,,Nu-mi place nimic…as vrea sa schimb tot!” Pai ce credeti ca a facut? A cumparat toate obiectele din casa (inclusiv mobila) in saptamani diferite, fara sa-si defineasca un stil anume. Si s-a trezit mai apoi cu o varietate de stiluri si culori. (ex. Si-a achizitionat un covor cu modele geometrice, iar mai apoi o perdea cu motive traditionale, biblioteca stil clasic, setul de canapea din piele alba cu bare de metal.) Separate obiectele sunt, de altfel, absolut superbe, insa nu se imbina perfect si ea a inceput sa fie deranjata de asta. Este cea mai mare greseala sa mergem in magazine si sa ne lasam corupti de produsele care arata incantator acolo si sunt la promotie. Intotdeauna, inainte sa luati decizia finala puneti-va o simpla intrebare: ,,Se potriveste cu restul obiectelor de acasa?” Exact cum asortam piesele de vestimentatie (Mergem la shopping si ne luam camasa albastra pentru ca se asorteaza perfect cu fusta pe care o avem acasa in dulap), asa trebuie sa procedam si cu locuinta noastra.

Ori de cate ori merg si eu prin magazine sunt atrasa de mobila in stil victorian. Insa cum credeti ca s-ar potrivit in casa mea un scaun ca aceasta?

Dar, sa va povestesc despre vazele mele decorative. Sunt achizitionate din magazinele Bamboo, Ikea si Mobexpert. Toate au costat intre 5 si 50 de lei (vaza mica patrata 13 lei, bolul 15 lei, iar vaza mare din hol in jur de 40 lei. Nisipul si potpourri-urile intre 6 si 15 lei ). Buchetul uscat de nuiele negre rasucite 20 lei. Modul in care se imbina si se amesteca ramane la aprecierea fiecaruia (depinde de locul in care doriti sa le asezati si de combinatiile de culori pe care vreti sa le faceti). In loc de nisip, puteti folosi margele, pietricele sau flori uscate. Arata foarte interesant florile de gradina uscate in casa. Eu am pastrat bobocul unui trandafir si l-am amestecat cu decoratiunile cumparate.

Categorii: Do It Yourself | Etichete: , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

